کارخانه جی ال جی - GLG


کمپانی GLG واقع در کشور ایتالیا در سال 1983 تاسیس شد و بیش از 30 سال است که در زمینه ساخت درب های صنعتی سریع فعالیت دارد. محصولات متنوع در زمینه دربهای صنعتی سریع، نصب آسان، قابل اطمینان بودن محصول و طول عمر بالا از جمله ویژگی های اصلی تولیدات این کمپانی مطرح ایتالیایی می باشد. کمپانی GLG به صورت تخصصی تنها در زمینه طراحی و ساخت درب های صنعتی سریع فعالیت دارد و محصولات این شرکت را می توان به پنج گروه اصلی زیر تقسیم نمود:

   1. درب صنعتی رول آپ سریع. (High Speed Roll up).

   2. درب صنعتی فولد آپ سریع. (High Speed Fold up).

   3. درب صنعتی رول آپ سریع ضد حریق. (High Speed Roll up - ATEX).

   4. درب صنعتی لولایی.

   5. پرده صنعتی.

همکاری شرکت "پویا دُر" و کمپانی GLG ایتالیا از سال 2017 میلادی آغاز شده است. کمپانی GLG به عنوان یک شرکت خلاق و ابداع کننده در عرصه درب های صنعتی سریع در سطح جهان شناخته می شود. این کمپانی همواره به دنبال طراحی و ساخت محصولات جدید با کارآیی بالا در زمینه درب های صنعتی سریع می باشد. شاخص ترین ویژگی های کمپانی GLG عبارتند از:

  • تولید و فروش طیف کامل محصولات درب های صنعتی سریع به منظور استفاده در شرایط محیطی گوناگون.
  • تطبیق پذیر بودن محصولات شرکت متناسب با خواست و نیاز مشتری به منظور استفاده از درب های سریع تولید شده در بخش های مختلف نظیر، کارخانه های صنعتی، مواد غذایی، تولید رنگ، بخش های مرتبط با موارد اشتعال پذیر (ATEX) و صنایع مرتبط با بهداشت و سلامت.
  • تولید محصولات با طول عمر بالا و عملکرد دقیق به واسطه بکارگیری تجهیزات مدرن  در ساخت محصولات و بهرمندی از نیروی کار آموزش دیده و با تجربه.
  • تحویل به موقع محصول و ارائه خدمات پس از فروش سریع.

اطلاعات تماس

تهران- آزادگان-جنب پل صنیع خانی-مجتمع تجاری آهن مکان- فاز 2 غربی-

          پلاک 413

تلفن تماس شرکت:   55445613 | 55445614

تلفن واحد خدمات:     55534956

info@pooyadoors.ir

پرتال اخبار